Hårklippning i sömnen inatt!

                                                  

Nu ser vår lilla tös ut såhär. Bilden är tagen imorse nu innan dagis, och håret fick lugg inatt när hon slocknade av utmattning på skötbordet. Äntligen kan hon se utan hår i ögonen! Luggen kanske inte blev precis kalasperfekt men det gör detsamma i dagsläget, bara skönt att det äntligen kunnat bli av. På bilden ser det lite knas ut eftersom hon har lika flygit hår som sin mamma...

                                              

Här är ett par bilder från tidiga natten efter en bra stunds vaggande av barn i famnen då hon vägrat ligga i sin säng och sitta eller ligga på mig i soffan. Hon bara skulle helt enkelt sova i min famn! Jag lade henne på skötbordet när jag borstade tänderna och vips så sov hon! Och vips så var morsan framme med saxen!


Jennie verkar ha slutat sova. Nästan. Det känns som att hon aldrig sover! Det tär verkligen på oss här hemma, ständigt aptrötta och vad blir det utav det då? Jo, irritation förstås! Men vi vet ju varför så vi klarar nog detta galant som med allt annat sånt där. Berättade om icke-sömnen på dagis nu när jag lämnade henne gråtande, de sa att "det brukar vara så". Så det är väl en vanlig grej vid dagisstarten antar jag.


Kommentarer
Postat av: Linda

Jätte söt:) Hon har blivit så stor lilla tösen!

2009-10-06 @ 10:39:51
URL: http://buuuzen.blogspot.com
Postat av: Grimgoth

Söt hon är, rätt lik dej också.

Hur gammal är hon?

2009-10-06 @ 11:17:56
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Anna

Gullig lugg tjej =) hihi

2009-10-06 @ 12:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback