Innan kalaset :)

Här är Superthiniz på väg till kalas i Linköping i sina nya glansiga byxor från H&M och nya tunikan och skärp från Gina Tricot. Kände mig helt okej förutom den fula utväxten jag har i håret. Tyvärr lär jag få stå ut med den (och ännu värre) ett bra tag då jag ska spara ut utan att tona om håret mer i mörkt. Inte för alltid antagligen men skulle vilja ha lite ljusare hår igen faktiskt och speciellt nu när jag har en dotter med min egentliga hårfärg. Snarlikt har hon iallafall. Jag hade sådan färg som hon som liten, det blev ljusare med åren. Jag trivs ju så bra i mörkt hår egentligen men det vore faktiskt kul att ha min riktiga hårfärg ett tag, jag tycker det är fint det med.

Ska kolla runt lite på nätet och sedan blogga iväg några bilder och ord från dagen med. Vet att det finns de som vill se vad kameran snappat upp idag med så :)


Kommentarer
Postat av: Magnus

Det där var en riktig bild! :) Lite magisk.

2009-10-04 @ 02:08:33
Postat av: Anna

Ja, verkligen :) Jättefin! Mysigt att läsa om er fina dag! Härligt :) Och vilken söt liten tröttis <3! Längtar mer och mer efter en liten sötisknodd :). Pusspuss på er!

2009-10-04 @ 02:17:06
Postat av: Hella

jävlar vad snyggt!!! ååhh... jag vill med ha dendär tunikan!!!!

2009-10-04 @ 16:42:38
URL: http://kezia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback