Kommer nog igång nu!

Såhär ser det oftast ut när man spelar Wii, eller så ligger han, Minus, på själva brädan till spelet. Han stortrivs när man är igång i vardagsrummet :)

Igår efter bion åt vi varma mackor och sedan skjutsade M hem min mamma som tagit hand om Jennie. Tessan kom förbi här och drack ett glas vin med mig och så spelade vi lite Wii. Jag fortsatte träna på Wii:et när hon gick hem till sina föräldrar igen. Blev en hel del skön träning för kroppen. Körde en del yoga och lyckades rätt bra. Trots att jag aldrig tränar min stackars kropp längre. Men nu jäklar! Riktigt skönt var det faktiskt och jag ska träna minst en halvtimme varje dag nu framöver, så att jag känner mig som jag igen och smidig o glad :)

Kommentarer
Postat av: tezzan

trevligt att ses i lördag ;) hehe måste bara köpa wii ;)

2009-10-19 @ 10:54:50
URL: http://tezzankullbohr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback