Mammas pojkar!

Var jag den enda som inte kom in på bloggen igår? Oj, vad jag försökte så många gånger! Sedan blev jag irriterad på hela datorn o gick o lade mig. Efter att jag sett inspelningen av...

Mammas pojkar!

Haha? Vilket program... Ja, det är ju den stilen av program som är inne nu så jag blir inte helt förvånad. Men det var rätt roande, så till o med Macus ville se på det. Så vi kommer iallafall se nästa avsnitt också och väntar spänt på en riktig catfight! Men det är nog nära redan nu efter första avsnittet. Så många tjejer på samma place som ska slåss om 3 (TRE!) killar och slåss med deras morsor antas. Spännande!
Det var förövrigt nån gammal bekant till Marcus som var en av de tre killarna ;p

                                       


Nu blir det strax att gå till förskolan med Jennie. Sedan har jag bestämt mig för att försöka sova, det brukar vara det bästa när jag hoppas på att bli kvitt förkylning oså.


Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Sicket skit dom sänder på tv nu för tiden :D

2009-10-13 @ 09:17:44
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: kent

money - money - money - det säljer ju - och de som är med kanske hittar en identitet någonstans i sörjan :'

2009-10-13 @ 13:01:26
URL: http://teamgravity.blogg.se/
Postat av: Christina

Christian gick i min parallell-klass 6-9, känns så fel att se nån man 'känner' på tv sådär... ha ha =P

2009-10-13 @ 19:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback