Nu får det snart vara nog!

Ännu en dag med världens chokladsug. Men med några få kronor i bössan vet jag inte om det vore ett helt smart drag att dra till Ica för att köpa chokladkakor eller delicatobollar som det egentliga suget riktar sig mest åt. Så jag fick helt enkelt ställa mig och rulla ihop några chokladbollar. Och de lindrade litegrann.

Men seriöst, detta håller verkligen inte för mig! Jag skulle börjat träna på allvar, näst intill allvar iallafall ;), igår hade jag bestämt. Och därmed även äta nyttigt, som man ju alltid blir sugen på om man tränar. Istället äter jag sådant med socker i som jag ju i stort sett aldrig gör annars! Vad har hänt kan man undra?

Antingen är jag sympatigravid eller så saknas det en himla massa SOCKER i min kropp, så mycket att den skriker efter just det nu ;p. Och äter man inte äckligt godis får man hålla sig till choklad enbart! :)

En tur på träningscykeln om ett tag skulle nog inte skada om vi säger så. Men det blir att cykla lugnt, för någon riktig träning blir det ju förstås inte förrän jag känner mig frisk igen! Men att röra på sig skadar inte.

Kommentarer
Postat av: Helena

Men det är gott =D

2009-10-13 @ 16:27:32
URL: http://mammaheladan.blogg.se/
Postat av: Christina

Man kan bli enormt sötsugen av att vara trött eller uttråkad också... =)

2009-10-13 @ 20:00:40
Postat av: Christina

...eller är stressad eller deprimerad... Finns nog ytterligare fler skäl som jag glömt... =P

2009-10-13 @ 20:02:30
Postat av: Anna

Eller bara för att det är såå gott! =))Mumsmums!!!

2009-10-14 @ 01:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback