Pingu in my head!

Gud, jag måste ha sagt ordet "sen" (som i senare) alldeles för mycket här hemma - när det handlar om att se på Pingu! Nu säger hon det ordet i samband med att hon ser på Pingu eller förklarar att hon vill se det ;) Ibland glömmer man bort att man har ett barn som tar efter allt man säger!

Andra färdigheter hon har nu är att hon vill kissa på pottan, och INTE ha blöja på sig. Vilket då gör att det är en match att sätta på henne en blöja (som ju faktiskt behövs också eller för det mesta). Men vi ska börja ordentligt med den s.k. potträningen nu så hon slipper blöjan, eftersom hon verkar vilja det själv redan.

Jennie ser på Pingu i soffan och jag surrar på nätet med kaffe o nybakat bröd bredvid mig. Gott.

Vi har både jag och Jennie blivit mer sjuka nu och snorar ikapp här. Ont i halsen har jag, så pass att jag fick gå upp tidigt imorse för att sätta på tevatten. Bara för att få i mig varmt som lindring. Men det var inget vidare gott, och honungsvatten tröttnade jag på när jag hade halsfluss i samband med premiären av Jesus Christ förra året ;) Men om jag inte haft slut på honung hemma så skulle jag hellre ta det, trots allt. Och honung är ju lite botande med.

I'll be back.

Kommentarer
Postat av: mamma

men PINGU varje dag är väl modellen, det ÄR så det ska VA.

2009-10-12 @ 15:07:43
Postat av: Anna

Pingu <3 Pussa lilla Jen från oss! Vi har en jätteskön dag. Äter bullar och kollar på Dr quinn! Älska :) Blir en promenad i eftermiddag med! Krya på er nu mina favorittjejer!! Pusspuss!

2009-10-12 @ 15:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback