Plastpartaj nalkas.

Den lilla sover, jag har städat skrivbordet på datorn en aning - vilket innebär att jag rensat lite bland bilderna. Det blir många foton tagna när man bloggar har jag märkt. Och andra märker det med, bara de glor en halv sekund på datorn min ;) Inte helt jättefint och det underlättar knappast för mig själv när jag behöver hitta saker på skrivbordet. Men vänta ni, jag ska allt få ordning och reda!

Undrar om man kan komma att få lite ordning och reda här hemma också? Jag behöver ju ha lite ordning om jag ska kunna baka nåt till på lördag ;) För på lördag ska jag visst ha Tupperwareparty hoho! Inte så många som kommer den här gången, vilket väl är ok men det som inte känns helt ok är när folk inte svarar på inbjudan, fast de har flera veckor på sig. Jag har med glömt bort en liknande inbjudan en gång. Så det är en sak men det är VÄLDIGT många som inte svarat och det är alltid skönt att ha lite koll på läget liksom. Men man verkar få vänja sig vid både det ena och andra här i livet, ;p

Vi blir nog några flickor som vinar lite den kvällen sen med, mysigt! :D

Kommentarer
Postat av: Marina

Jag ser fram emot lördagen. Tråkigt när folk inte svarar eller att de blir lite få, men vi får göra det bästa av det. Tror det blir trevligt. Jag hopaps ni har det bra annars. kramar

2009-10-05 @ 16:01:05
URL: http://violfudge.blogg.se/
Postat av: Hella

ååhhh!!! jag minns när min kära mor hade sånna partyn.... men det verkar inte som att någon i min närhet som har.. skulle jättegärna vilja gå...

2009-10-05 @ 21:05:28
URL: http://kezia.bloggagratis.se
Postat av: Hella

jag vill oxå gå på plastparty.... men känner ingen i närheten som anordnar... :(

2009-10-05 @ 21:09:52
URL: http://kezia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback