Vem vill komma på Tupperware?

SOM jag dröjt med att blogga idag ;) Haft lite folk här tills nyligen.

Återbud på återbud ang Tupperware men sedan efter lite ångest var jag med i matchen igen. Och även svärföräldrarna dök upp, det var trevligt!

Känner mig lite bättre nu efter ångest och stress, så nu tänker jag nog inta några glas rödvin och eventuellt spela lite Wii med min rara och hjälpsamma sambo (nåja idag fungerar han så iallafall - man ska inte överdriva sånt ;p)
Jennie har nu åkt iväg med sin farmor och farfar och ska sova där inatt, hon var väldigt ivrig på att komma iväg! :)

Om det är någon som skulle vilja komma på ett TW-partaj kanske om ett par månader så kommer säkert Kent, mer än gärna, hem till mig och håller en demo för oss.. så fixar jag fika eller vinkväll(?) :) Det är bara skoj! Och dessa grejer är ju verkligen toppenbra! Men hojta till och meddela gärna vilka helger ni kan framöver med! Vet ju att det finns ett par iallafall som vill komma framöver om jag har en demo. Hella exempelvis? ;)


                                   
                                     
                               
                              
                              
                                           


Kommentarer
Postat av: Hella

Nästa gång blir bäst :D

jag börjar jobba 20:15

2009-10-10 @ 18:00:46
URL: http://kezia.bloggagratis.se
Postat av: kent

Hello Thina - Tack - Som vanligt blev det en trevlig demo hemma hos dig med gott fika och några snygga bilder fick du till också.

2009-10-10 @ 18:11:55
URL: http://teamgravity.blogg.se/
Postat av: Christina

Tack gumman, var jättetrevligt och så kul att se dig..! <3

2009-10-10 @ 21:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback