Senaste inköpen till Liten.

Jag skrev för ett tag sedan om det att vi t.ex. behöver köpa vinterkläder till Jennie, speciellt då kängor och overall. Det har blivit några inköp till barnet de senaste dagarna och jag känner mig nöjd med allt inkl priset på det mesta. Alltid lika roligt att göra "kap" och nu har lilla tösen en hel del av det som hon behöver, och lite med mera :)

1. Docksulky paraplyvagn, Lekia 99 kr
2. MB Boot, Maxi Stormarknad 199 kr
3. Babybjörn Rosa pottstol, Babyland 399 kr
4. Everest fodrade vattentäta tumvantar, Stadium 99 kr
5. Jeanskjol med svart tyll, Kappahl 149 kr och Svarta leggings, H&M 79,50 kr
6. Didriksons Overall, NY från Tradera 561 kr
7. Fleecetröjor Name It, Name It 50 kr styck!
8. Stickade vita tumvantar, H&M 39.90 kr


              
             
              
              


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad fina :) Ska bli kul att se i morgon! ringer innan jag tar bussen! pusspuss

2009-09-30 @ 23:36:57
Postat av: Helena

Fin fint!!! Det blev en didriksson tillslut iaf =) jag lovar dom är kanon!!! =)

2009-10-01 @ 08:11:29
URL: http://mammaheladan.blogg.se/
Postat av: Grimgoth

härliga köp

2009-10-01 @ 10:54:50
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback