En bra dag!

Det gick jättebra på förskolan idag så det känns toppen! Jen höll fast i mig i ett par timmar och sa "kom" hela tiden, ville inte gå ifrån mig men ändå se allt. Vi var inne idag på förmiddagen, för Jens skull - lugnare så. Det var en bra idé och när vi fixade till lite vattenlek smet jag iväg. Hörde gallskrik på vägen ut i hallen men fortsatte förstås gå ändå. Gick till affären och tillbaka. Det hade gått rätt bra. Hon skrek i en minut typ men sen blev hon lugn och satt i Barbros knä. Sen var hon som sig själv inför dem efter detta, eller ja nästan. Hon var helt annorlunda än tidigare i veckan iallafall och gick med på att läsa saga bredvid fröken och sitta bredvid fröken vid matbordet och prata lite, ja till och med skratta en del ;) Jag hade inte alls samma funktion längre som innan. Nu finns det hopp igen!

Nu sover lillan gott och jag ska också krypa ner. Det blev sent igårkväll så jag är jättetrött. Slappar lite.. kanske somnar.. Så orkar jag göra en del här hemma senare som jag tänkt.
Planerna för helgen är familjedag på farfar Johnnys jobb och kräftor i stora lass.

Kommentarer
Postat av: Marina

Skönt när det går bra, snart kommer det gå som på räls. Kramar

2009-09-11 @ 13:03:15
URL: http://violfudge.blogg.se/
Postat av: Jessan, Mille & Den lille

så skönt att det går bättre nu, håller tummarna att det fortsätter så!

Min kompis vill köpa båda för 200 :)

Vad ska hon sätta in pengarna på för konto?

Hennes adress är:

Helen Wilde

Barnhemsgatan 18

582 28 Linköping



Ja skulle vara jätteskoj att träffas med våra små, får bara se till så Mille blir frisk först så ska vi nog kunna hitta dag :)

Kram kram

2009-09-11 @ 21:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback