En glad överraskning...

Vi hittar verkligen inte Jennies ena nya stövel, de hon behöver ha på förskolan.. Hon lekar ju med allt och går omkring i sina (och våra) skor. Det har snart gått en vecka sedan jag upptäckte att den var bortsprungen och än finns den inte. Blir svårt att ha bara en stövel? Apropå det vill jag berätta en skojig sak som var för ett litet tag sedan...

Jag och Jennie sprang iväg till Konsum en dag för att hämta ut något paket som vi fått avi på hem, hur nyfikna var inte vi! Okej, jag mest då kanske ;) Vi öppnade paketet direkt utanför affären och där i låg dessa supersöta, supercoola gummistövlar till Nenne från Christina! :) Underbara du!


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad fina! Hi hi =)! Christina är så go <3!=)

2009-09-09 @ 11:46:27
Postat av: Christina

<3

2009-09-09 @ 21:02:26
Postat av: Linda

Oj va tuffa:) kram

2009-09-09 @ 23:34:06
URL: http://buuuzen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback