En härlig soffliggardag!

Nu har jag även gjort lite nytta i det här hemmet. Jag har varit en soffliggare och sett en massa VBÅ-avsnitt i flera många långa timmar (ligger bara efter 26 avsnitt nu, det går snabbt sen..). Spännande saker händer om man säger! Men nu har jag även diskat, plockat i ordning en del och satt igång en maskin tvätt. Fick nyss ett samtal med frågan om min dotter kunde vara kvar hos sin farmor och farfar över natten. Saknar henne jättemycket *larvig mamma* men klart hon får vara kvar där, hon har ju jättekul! Och vi ses ju imorgon igen :)

Så, jag tror helt enkelt att jag tar mig ett glas rött och fortsätter mysa med alla ljus och den underbara doftoljan som börjar ta fart här hemma. Och med Jewel i högtalarna. Lovely!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback