En morgon med instängda matvaror...

                             


Det var faktiskt roligt att se vår halvtomma kyl den här morgonen. Smör o påläggsskinka stod på hyllan med sylt och liknande. Min laktosfria mjölk, juicen och Jennies yogurt hade flyttat på sig och gömt Marcus fil och mjölk.

Jag hade fått en förvarning, när jag påminde Marcus om att inte äta frukost idag så jag visste kyl-läget innan =) Han får inte äta 6 h före hans "äventyr" idag...

Marcus är på väg till US nu för att göra ultraljud på magen. Förhoppningsvis får vi reda på vad som har ställt till denna otroliga smärta han haft i omgångar och kan får göra bot på den. Vi får se vad det kan vara. Vår stora gissning är gallsten.



Det blev en mycket tidigt morgon idag. Inte till min fulla glädje tyvärr, var (och är ännu) helt galet trött och vill inget hellre än att sova. Jennie målar och jag ska strax fixa frukost till henne. När hon vaknar sådär tidigt som idag kan jag bara ta en kopp kaffe som sällskap vid bordet. För tidigt för frukost åt mig.
Min mor kommer sedan och om det är fint väder och de går en promenad så ska jag SOVA. Bestämt.

Hoppas ni alla får en trevlig fredag! Även ni sjukligt morgontrötta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback