En natt utan sömn.

Rena helvetesnatten faktiskt... Sov ca 1 h. Kl 01 fick jag lov att gå upp för lillan behövde få en flaska för att sova hela natten... Men det gick ju inget vidare. Hon vaknade titt som tätt och grät o skrek så någon sömn blev det inte. Hade precis slumrat till när hon vaknar igen, och Marcus går in till henne men ropar strax på mig. Då hade hon kommit på att ta av sig blöjan själv så diverse olyckor hade ju skett i sängen. Med nya rena sängkläder och en rentvättad Jennie i rent nattlinne önskade man få sig lite sömn kanske äntligen? Men nej. Hon ville INTE sova, varken i hennes säng eller i våran. Jag måste ha somnat imorse nångång sen för att Marcus gått till jobbet har jag inte hört alls utan vaknade efter 07 nångång av att lillan vaknat igen. Trodde hon skulle sova jättelänge efter den här natten utan knappt någon sömn alls. Så vi är fortfarande uppe, och jag önskar faktiskt innerligt att hon ska vilja sova ett tag snart för min kropp pallar inte mer.

Såhär var det ju ständigt i början och nu klagar man när det blir struligt i några nätter...

Nu har vi ätit frukost, diskat, sökt några arbeten och nu ska jag ta hand om min sjukis igen.
Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: marina L

Har me en sjukis här hemma + mig själv :( Inte varit sjuka på jätte länge men som tur inte haft en natt som ni. Hoppas du har fått sova lite!

kraam

2009-09-15 @ 13:57:44
Postat av: Marina

Stora krya på sig krammar till Jennie, jag hopaps ni båda fått vila lite mer under dagen.

2009-09-15 @ 15:17:27
URL: http://violfudge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback