Ljusskåp

Jag är, som känt, ganska beroende av ljus och för att inte störa M med mina små inköp som kan ske då och då (med all rätt), utan att jag gör mig av med något annat, så gjorde vi för längesedan så jag fick ha ett helt skåp till ljusen med tillbehör. Perfekt. Skulle behöva det dubbla, men man kan ju inte få allt!

Igår satte jag igång med utrensning av sakerna i ljusskåpet, och en hel del ljusstakar står nu på tork efter diskning i köket. Passade på att ta en bild innan skåpet är överfullt igen, även om man säkert kan se allt något bättre än innan när detta sen blir klart idag. Jag torkade förstås ur skåpet och så kom jag på en bra lösning för att ljusen inte ska färga av sig på träplanen. Sax, linjal, papper och penna fram - trähyllorna är nu täckta med rosa skydd.

Det kan bli helt ok när man bara tar det man har hemma och skåpets innehåll ser ju i stort sett bara jag.
Och jag är nöjd.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skulle också behöva ett skåp till mina ljus och lyktor, nu ligger dom i flera banankartonger.

2009-09-23 @ 17:59:19
Postat av: M i c k a

nej men vilket rart skåp :D sånt borde jag med skaffa, ljusen ligger överallt i lägenheten nu :P

2009-09-23 @ 18:27:13
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: M i c k a

ja precis, då vet man vart man har grejerna, det är ju rätt positivt.

2009-09-23 @ 19:46:48
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback