Nattinatti!



Jaha ni, gott folk. En bra dag som sagt, men sena kvällen kom verkligen alldeles för fort - så en liten notering om dagen som gått kommer inte förrän imorgon. Nu är det hög tid för sängen, och jag ska antagligen upp jättetidigt imorgon bitti med skruttan, samt åka hemifrån tidigt. Så jag hoppas få lite sömn så jag orkar. Och jag hoppas min rygg mår bättre imorgon.

Det var väldigt härligt när Jennie kom hem igen till oss från farmor och farfar förut. De skjutsade hem henne och stannade en liten stund. De hade haft det superbra alla 4 (inkl katten Findus alltså) och hon var på strålande humör! Kändes lite som att hon vuxit ytterligare på något sätt. Jennie ville inte att farmor och farfar skulle gå riktigt, men det blev inte en massa tårar iallafall och hon var artig och sa hejdå - och med lite vinkningar.

Skönt när skruttan är iväg lite, men som fan underbart när hon kommer hem igen, ska ni veta :D

Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback