Nu är mamsen sjuk...

Dagen har varit bra, jag har tänkt blogga lite om den men hoppas på mer ork imorgon.
Köttbullar och biffar blev gjorda men sen gick jag o lade mig, tanken var ev för natten. Redan kl 18.40. Hade längtat efter att få sova i ett par timmar men det gick inte när jag väl fick göra det. Så jag gick upp för att se Idol och jag kände genast ömheten i hela kroppen. Så nu är jag sjuk, härligt härligt. Feber, halsont och värk.
Troligen blir det Marcus som får gå till förskolan med Jennie nu tills jag mår bättre, och framförallt inte smittar mer. Jag hatar det, verkligen. Jag tycker ju det är jättekul med inskolningen! Hatar förstås inte att han ska gå dit med henne :) utan att jag inte kan. Men nu får han prova antagligen, och det är ju nyttigt för honom med att se var hans lilla flicka är om dagarna.

Har sett VBÅ och druckit te för halsen, nu ska jag krypa ner och hoppas värken avtar. Håll tummen att jag blir frisk snarast! Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Marina

Krya på dig. Kramar

2009-09-09 @ 10:50:39
URL: http://violfudge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback