Pojken vid Folkparken


Mer nyheter om nyheten jag skrev om att jag läst på Wighsnews tidigare... Som ju hans mormor skrev i kommentaren innan så var det alltså Theodor som försvunnit från förskolan idag. Usch, jag ringde i panik typ till Alexandra nyss och var tvungen att kolla läget. Men allt hade gått bra TACK O LOV. Fy, vilken grej.. som man tycker inte borde få kunna hända. Men förstår att personalen också var förtvivlade över det. Skönt, skönt, skönt att allt är bra med Stojjan <3

Konstigt med att jag tänkte ringa Sandra redan när jag läste om det. För jag tänkte att han går ju på en förskola i närheten iallafall men tänkte också.. vad är oddsen liksom att det skulle vara just lilla Theodor :) Knasboll, inte skrämma folk sådär igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback