Sena kvällen nu igen...

Jag skulle gå o lägga mig tidigt idag var plan nr 1. Tills jag kom på att Idol är ju, vilket innebär nattinatti vid 22:50 cirka. Ja, varför sitter jag då här nu en timme efter bud nummer 2? Låg en timme i sängen med Jennie och Milla förut och nästan somnade! Det var då jag bestämde mig för tidigt i säng. Undrar hur många som har det här problemet, typ hälfen av Sveriges befolkning?

Vi åkte in till Ingelsta jag och Milla när vi lämnat fröken Bus på förskolan. Gick en sväng där och snålade i oss lite Thaimat ;) Sen blev det Babyland en snabbsväng där jag insåg att jag faktiskt verkligen vill byta vagn nu. Inte för att jag inte tycker om vår Teutonia S3 (som enligt mig är den näst intill mest "perfekta" vagn man kan tänka mig), men jag vill ha en liten nätt sulky (trehjuling of course!) Har två alternativ känner jag och jag ska forska i det mer innan jag yttrar mig angående det projektet :)

Vi skrattade en del när vi kom hem efter stadsbesöket och Jenniehämtningen. Jag ska lägga ut en bild på det och berätta imorgon. För nu faller ögonen igen strax. Godnatt gott folk!


Kommentarer
Postat av: Marina

Tack gumman

2009-10-01 @ 09:51:38
URL: http://violfudge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback