Ingen förskola imorgon :(

Nu har jag suttit vid datorn en stund och dammsugit medan Marcus skjutsade hem Mattias. Han tog med sig Jennie så jag fick vara lite själv, mycket skönt. Har svullat idag, det var gott. Men imorgon börjar faktiskt mitt vanliga liv igen som innebär att vara nyttig och motionera mera. Det är ju jag egentligen så det blir bara skönt att återgå till att äta bra mat och ta hand om mig.



Ska ta bort smink, ställa klockan och sen studsa in i duschen. Imorgon blir det ingen första dagen på förskolan för Jennie så jag måste ringa och prata med dem. Hon har mått ganska bra idag, hon har varit sig själv mer och busat hela dagen nästan. Hon har nog tagit igen all tid för mattheten för idag har hon bytt ut att sova mot att leka och stojja. Känns härligt att hon är sig själv igen! Fast tempen visar 38,8 nu. Och vi har läst på nu att barnet bör vara feberfri en dag hemma innan förskoletajm. Att hon smittar så länge hon har feber också så då blir det ju inget för henne. Gud så himla tråkigt! Som vi varit inställda nu på detta och tyckt att det ska bli spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback