Solbrillornas säsong är snart över!

Gaaaaaah! Okej jag använder det även på vintern, i bilen, då när solen är stark men nog tillhör denna accessoar sommarmånaderna. Och nu är de snart över! Sommarmånaderna. Borta, väck, över. Fan. Jag som älskar sommaren tycker verkligen inte att jag har fått ut tillräckligt av den än och inte känns det som att den redan borde vara över, sommaren? Men nu är september kommen och vintern nalkas. Julen nalkas. Tycker verkligen inte att jag överdriver för snart är den faktiskt här. Såg på Platsbanken att de sökte efter TOMTE i Göteborg dessutom ;D Lite småkomiskt. Jag älskar julen också, det gör jag. Men vill ha ytterligare lite sol och värme.


Kommentarer
Postat av: Marina

Du ser så fräsch ut...

2009-09-10 @ 22:09:14
URL: http://violfudge.blogg.se/
Postat av: Marcus

Snygging! Vad sägs om en date?

2009-09-10 @ 22:12:13
URL: http://marcuspet.blogspot.com
Postat av: Jessan, Mille & Den lille

Halloj gumman!

Ja min kompis har precis börjat plugga till uska o ja har ju redan sålt mina :(

Vad ska du ha för dom? Så ska ja kolla med henne!

Hoppas det går bättre på dagis för lillan snart..va stora dom börjar bli våra dagisbarn :)

Kram!

2009-09-10 @ 22:22:48
Postat av: Magnus

Oj det där är bättre än Top model ... det där är som året EFTER att man har vunnit. När man har blivit känd och etablerad osv.

2009-09-10 @ 23:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback