Uppe med en tupp

Idag är vi klara för tidigt för Jennie var uppe med tuppen (?). Jag har redan hunnit göra oss klara, ja eller Jennie mest i och för sig.. mig fixar jag sen. Men frukost har vi ätit och disken är klar. Bara väntar på att klockan ska gå så vi kan knata iväg till daggisch. Bordet torkade Jennie av idag förresten! Med vatten från sitt glas. "Tvätta" sa hon medan hon försökte dränka bordet med vattnet innan jag ryckte in.
Vi hade en fin eftermiddag och kväll igår och samma nu på morgonen. Jen är på strålande humör och då har vi ju verkligen jättekul!

Jen var med på vilan igår på förskolan. Fast hon vägrade att sova så hon såg helt förstörd ut när jag hämtade henne. Hon hade legat bredvid Barbro och så fort Barbro blundade så puttade hon till henne. För inte vill man ju vara vaken ensam nu när man faktiskt hade bestämt sig för att vara vaken... fast de andra sov. Toka. Vi får se hur det går idag då. Jag tror att jag faktiskt bara ska lämna och hämta idag, inte vara med något mer alls.

Nä, nu är det tandborstning, sen går vi nog upp till hästen utanför dagis om inte klockan blir dags att gå dit riktigt.


Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Tack för dina ord.

Kram

2009-09-22 @ 09:20:33
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Grimgoth

Uppdaterade nyss bloggen.

Han somnade in igår.



Kram

2009-09-22 @ 10:33:51
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Milla

Gullunge!!!

2009-09-22 @ 11:39:57
Postat av: frey

kan du inte komma o hälsa på i sörping en sväng nästa vecka? skulle va mys.

2009-09-22 @ 13:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback