Grattis Mattias!

Idag vill jag först och främst säga GRATTIS på födelsedagen till Mattias som fyller år. Vi kommer och firar dig imorgon <3

                                                     


Igår var Christina här under kvällen, vi glufsade chips och godis till lite vin och massa prat. Var mycket trevligt och det hoppas jag vi gör om snart! I övrigt minns jag inte gårdagen, jag har ju blivit senil nu senare delen av mina 26 år (vet inte om det kommer med första barnets födelse för alla?) så det är inte lätt att minnas sådant som kräver närminne förstår ni.

Sov lite bättre inatt men är lika trött ändå. Krävs nog mer än en natt med lite bättre sömn för att reda ut den här sömnbristen skulle jag tro. Har sovit på dagen nu med. Pollenallergin, som bara tycks bli värre, gör väl sitt med antar jag. Vi ska strax bege oss iväg till svärföräldrarna ett tag, saknade personer om man säger... Och så vill vi ju höra allt om resan förstås!

Nu duschen och dra, hejs!

Kommentarer
Postat av: Christina

Det måste vi definitivt! =D

2010-04-17 @ 18:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback