Helt okej tyckte Jennie


Min kära M fixade sina kartonger häromdagen så äntligen börjar hemmet vårt tömmas av flyttspår. Det är ju en del kvar men skönt det iallafall att det försvinner kartonger. Jag tål inte se dessa stora pappersgrejer mer, ni förstår nog det. Har levt tillsammans med kartonger HELA året. Minst. Sådant som är kvar är mer de roliga sakerna. Sätta upp tavlor, ett par hyllor, göra fint helt enkelt. Det är helt ok. Men jag önskar att det med ska bli klart snart så vi kan börja leva här ordentligt i vårt nya hem och kanske till och med ha en liten inflyttningsfest så småningom. Ja, gärna innan sommaren om man säger ;p

Jag hade en kasse, med lite blandade saker, att packa upp och det tog jag tag i då för ett par dagar sedan. Men det var bara roligt. Smycken, mer smink och fler parfymer. Ungefär så. Helt okej tyckte Jennie med som även tyckte att hon kunde hjälpa mamma sin lite med armbanden :)

Kommentarer
Postat av: mamma

ja, armband o även halsband är fint. särskilt när det sitter på en fin liten dam.

2010-04-09 @ 16:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback