Ingen klaustrofobi här...

                              

Blir lite days-in nu när vi varit här i huset och jag inte uppdaterat så mkt. Men detta måste jag bara visa trots det och att bilderna är hemskt dåliga.

Nenne Bus fick för sig att hon skulle lägga sig "vila sova" inne i Max och Minus transportbur! Och hon låg där inne hela hon ihopkrupen och kunde förstås inte ta sig ut ir den själv utan pappa fick hjälpa till. Jag fick panik när jag såg det, då jag har en mild grad av klaustrofobi. Det har tydligen inte Jennie ärvt iallafall... Om hon inte fått det nu. Minns att jag skojade en gång och kröp in i torktumlaren när jag bodde i Valdemarsvik där i min första lägenhet. (Ja, jag har alltid varit lite underlig...;)) men fy så otäckt det var! Fattar inte att jag gjorde det!

Kommentarer
Postat av: mamma

så det kan bli...när nyfikenheten tar över...

2010-04-15 @ 17:51:40
Postat av: sarase

haha, nää Jennie då! Tänk va kreativa barn är egentligen! Att man ens kan komma på tanken ;) Kram

2010-04-16 @ 00:27:36
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback