Konstig helg...

Min helg har varit rätt konstig faktiskt. Förutom några saker så var den iaf väldigt rolig o lyckad. Vinkvällen hos Ida i lördags slutade med att jag, Susse o Carro sen drog till stan för lite utgång. Det finns grymt många konstiga snubbar ute har jag lätt kunnat konstatera de senaste gångerna jag satt min fot bland partyfolk nånstans. Men vi hade kul, spelade Våghals och dansade.

Efter jag på ett komiskt sätt kom hem till Götgatan från krogen så blev jag kvar hela natten hos en granne, Ida. Massa prat o pepp. Lite komiskt detta med får jag ju säga. Men kul med "nytt" trevligt folk i sin omgivning.

INNAN den här kvällen så var jag på ett lyckat 4-timmars möte med Hårdrocksföreningen The Crash jag är med i. Kändes toppen och allt ännu roligare efter det. Ser fram emot lite medlemsträffar med så småningom. När jag kom hem från mötet hann jag bara tvätta av mig lite så plingade det på dörren och Tessan stod där. Skapligt förvånad blev jag förstås då hon aldrig hälsat på här i nya hemmet och det är ju liksom portkod o allt :D Men det visade sig att de skulle till festen som skulle hållas två trappor upp och så hade hon sett mitt o marcus namn på dörren :) Lite roligt. Sen kom Anna o Fredrik och de hade med sig en Thinizanpassad (laktosfri) äppelpaj med glass. Så himla gulligt! Det var dessutom den godaste äppelpaj jag har ätit! Ja och efter det fikat o lite babbel fick jag skjuts till Lambohov till Ida där kvällens äventyr tog fart.

Sitter hemma i svärföräldrarnas hus nu, vi lånar det och ser till Findus medan de är iväg på en tripp. Det är skönt att ha tillgång till trädgård och badkar ett tag! Faktiskt så fick jag Jennie att bada igår (hon har ju världens skräck för att bada/duscha...) och hon började tycka att det var jätteroligt och ville inte alls gå upp! Jätteglad blir man!

Laga lite mat strax då. Korvnoff. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback