Ljus gör så mycket!

Jag inser att vi är många som älskar ljus av alla de olika slag, fomer, färger, dofter som finns... Många som tycker att mysighetsfaktorn och avkopplingens nivå blir skyhög bara genom att tända några ljus i det rum man befinner sig i. Jag är rätt känd för att vara lite småtokig i ljus dessutom ;) Men nu var det längesedan det inhandlades något annat än vanliga värmeljus (vilket förstås är fantastiskt med i rätt lyktor). Så vem blev då inte lite paff (MEN LYCKLIG!) när mannen i detta hem kom hem med tre doftande ljus från Lagerhaus en dag för ett tag sedan =) Yes, ni gissade rätt! Jättekul verkligen. Han brukar aldrig köpa (eller knappt se...) sådant.

Har oftast några ljus tända och nu när de slocknat här för ett tag sedan så ska jag nog tända ett par ljus till och sätta dessa här vid skrivbordet medan jag gör lite nödvändiga saker innan jag kryper ner med min bok i sängen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback