Nu så =)

Jag ska börja göra det jag tänkt nu i ett par år ;). Äntligen. Men nu är jag som mest redo och mer kreativ än på länge, och nu brinner jag riktigt för att starta upp det hela. Inget stort för många, men för mig innebär det att förverkliga en liiiten bit av min kreativitet som behöver komma ut =) Egentligen tycker jag att livet är just det ordet. Kreativitet. Men på så många olika sätt förstås =)

Jag ska börja tillverka några olika saker som man får möjlighet att beställa av mig via mailen sedan. Eftersom jag tror på alla människors fantasi och vilja så kommer jag förstås ta emot beställningar på egna idéer hos andra och försöka uppfylla detta till så nära som möjligt. Men vill man beställa något klart koncept fungerar det utmärkt!

Jag ska bland annat göra budskapstavlor både i färg och mönster men också i shabby shic stil. Gammalt och slitet är något jag tycker är så fint och charmigt men smaken är som baken =) Jag tänkte också att det ska finnas möjlighet att beställa Fadderbevis samt Namntavlor.

Det ska bli jättekul att börja pyssla igen och försöka göra allt detta så bra som möjligt!


                         

                                       



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback