Unna!

Färskpressad juice på blodapelsiner, koffeinfritt vaniljte, baguetter från ugnen med smaskiga pålägg på. Detta till tända ljus och filmen Little Children, med bland andra Kate Winslet i rollerna, efter  en lång varmdusch innehållande skrubbning, inpackning och rakning samt nagelfix :) Så jag antar att ni förstår hur fräsch jag känner mig idag va? Om jag även tillägger att jag har fått en god natts sömn! Skönt, skönt, skönt är ordet.

Nu blir det lite städ till musik och förhoppningsvis lite tv eller läsa av innan vi ska hämta hem skruttfia från farmor och farfar. Vi får ju besök av hennes busiga morfar o Catarina sen under eftermiddagen :)!



Kommentarer
Postat av: Kadri

såå gott

2010-04-25 @ 15:31:33
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback