Höga pumps och nyklippt hår

Ringde till Hårateljén om klipptid idag, en blandning av ett infall och att känna-sig-risig orsakade detta och blev knappast bättre av att de inte hade någon tid ledig. Men kom på Brännpunkt så bokade där i antagligen sista minuten för att få något där idag. Och de har ändå många stolar! Kanske vill alla se snygga ut i påsk? Det känns jätteskönt att ha fått bort alla hemska hårstrån och jag känner att jag blev nöjd. en sväng på stan sedan och en påhälsning på Marcus jobb.

My new shoes. Dessa pumps blev det till mig igår och två par skor till Jennie som hon ska få prova snart. 3 för 2 är bra. Inhandlade sådana silikoninlägg att ha i skorna så jag inte ska få så ont som jag annars får av högklackat. Jättetrist att det är så eftersom jag annars älskar klackar! Så det blir att gå, gå, gå ikväll för att gå in dem :)


                                                     

                                       


Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt :D Vårfräsching! pusspuss!!

2010-04-01 @ 19:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback