Våren!

                               

Tänk att VÅREN är här. Tänk att sommaren närmar sig med stormsteg! Tänk att vi är på den ljusa sidan av året och inte tvärtom. Vintern är så vacker, och har varit särskilt i år, men det är så fantastiskt när man kan gå ut i kjol, linne och lätta skor eller helt enkelt barfota! Det är så härligt med solen som gör så gott inuti.

Sitter här och drömmer mig bort lite samtidigt som solen lyser in genom fönstret och gör så att allt känns lite lättare där inuti :) Vackra älskade sol som får mig att drömma, tro och hoppas.

Men nu ska jag tillbaka till den här dagen. Inte helt fel det heller. Partypinglan Linn har gjort Linköping i natt så hon studsar väl in här med lite si-och-så-mående kan jag tro ;) För att få träffa Jennie medan hon är i krokarna. Sedan drar hon och jag iväg för att partaja på Crash ikväll. Det ska bli riktigt kul! Nu duschen!

Kommentarer
Postat av: mamma

ja, hoppas ALLT blir till belåtenhet!

2010-04-03 @ 11:26:54
Postat av: Linn

Sötnos, du måste maila över alla bilder från igår sen :) Puss <3

2010-04-05 @ 01:33:11
Postat av: sarase

hej tjejen! åh, det hade varit kul att vara med er i lördags! Ser fram emot den 28:de :) Puss o kram på dig

2010-04-05 @ 23:44:14
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback