Vadå skönhetssömn?

Man glömmer nog för fort för att det ska vara bra egentligen. Om jag mindes koliktiden med Jennie så borde jag väl inte klaga över en natt utan sömn? Men just idag känns det riktigt jävligt och särskilt för att jag sett fram emot den här dagen och kvällen så mycket. Men jag tänker inte låta det bli förstört ändå. Det går inte. Jag har fått fatt i Marcus som kommer hem och tar skruttan ett tag medan jag slumrar och gör mig iordning.

Sedan blir det lokala hårdrocksband i Trädgårdsföreningen hela dagen (och fortsättning på L'Orient på kvällen). För det är dags för The Crash's Kickoffen... Och min lilla tjeja ska med och rocka! Anna också <3

Tittade på lite gamla bilder, här är en bild på Nenne från BB. Hon var en riktig liten MINI om man säger...

                               




Kommentarer
Postat av: mamma

Oh, så GULLIG

2010-08-14 @ 14:23:55
Postat av: Linn

Hoppas ni har skitkul ikväll tjejer!!!!! Önskar jag hade kunnat vara där...verkligen! Usch det är nästan så man vill flytta hem ibland :/ O så säger jag aldrig vanligtvis..mjauie. Puss o kärlek

2010-08-14 @ 22:46:03
URL: http://linnjennifer.webblogg.se/
Postat av: Linn

Ååååh så söt du är älskade du :D Ja, jag är sååå glad att jag valde att filma det, hade absolut inte varit samma grej annars, o då hade jag inte kunnat dela min upplevelse med mina älsklingar :) Jag har kollat på videon flera gånger och sitter med ett lika stort smile varje gång :D Minne för livet - yes!! Nu känner jag mig snäppet tuffare o modigare än jag gjorde innan..som att jag behövde bli tuffare liksom (hehe) tänker jag då men aja, du hajar vad jag menar :D :D :D Massa kärlek baby!!

2010-08-15 @ 21:02:52
URL: http://linnjennifer.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback