Bye bye beautiful...

...home.

Inte fick jag ordning på't igår när jag försökte blogga från mobilen nerbäddad i sängen. Nä, det gick inte. Ska kolla upp det där så småningom. Sedan släckte jag visst lampan helt däckad och sov riktigt gott hela natten efter renbäddat och ett varmt härligt sista-bad i älskade karet. Farmor och farfar hämtade Jennie, Max och Minus igårkväll.

Nåja. Sista sista allra sista dagen här hemma i vårt hem där vi trivts kanonbra från första början. I vårt hem där vi har skapat oändligt många och flera av de allra viktigaste minnena vi kommer att bära med oss. Men nu är det dags att skapa nya minnen i ett nytt hem, och det ska vi förstås fixa! :) Det är dags att kånka och slita för att sedan ta farväl av detta. Och dra vidare.

Jag vet inte hur snabbt nätet kommer igång där hemma sen men tror att det ska gå undan! I annat fall hör ni av mig när jag rymmer till närmsta (?) dator för att hojta lite till er! På återseende and Goodbye!


Kommentarer
Postat av: simone

charmig du är :D

2010-02-06 @ 15:49:02
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Josephine

sv: hehe okej :P jag praktiserar hos distrikts veterinärerna :)

2010-02-06 @ 16:42:25
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback