Effektiv morgon

Oj oj oj, så tidigt man får lov att gå upp ibland alltså! Men drar man igång sig själv som jag gjorde idag så blir det mycket gjort! Innan kl 08 hade jag lagat till lunchen som vi ska äta sen. Bara för att vi tänkte gå iväg till biblioteket och busa bland böckerna samt försöka lura in oss på sagostund från 3 år. Skulle inte hinna fixa klart till Marcus kommer hem för att äta annars.

Jennie har sett ett slag på Pippi medan jag fixat mig själv och bäddat sängarna. Nu ska jag strax avbryta men den här gången gör det nog inte henne något eftersom hon VILL gå ut och iväg mot böckerna! :)

I'll be back. Ha en jättebra dag!


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, det lät väldigt mysigt! :) Vill med följa med ditt och busa med er! Hoppas ni får en riktigt bra dag sötisar! Puss och kram

2010-02-17 @ 09:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback