En chockad älskling :)

                                    

Hittade den här konstiga bilden och minns inte om jag lagt ut den. När vi kom innanför dörren efter att Marcus gamla lågstadielärare öppnat! Men jag tror inte att jag berättade om överraskningsfesten vi hade för Marcus i samband med att han och jag kom hem från Sthlms-vistelsen på ljushotellet... Fullt med folk var där hemma hos hans föräldrar (som vi ordnat med i smyg förstås) när vi kom och det var uppdukat för party om man säger... Han blev rätt förvånad med tanke på att han absolut ingenting anade och han trodde bara att vi skulle hämta Jennie, Max och Minus samt fika lite med familjen eftersom det var hans 30-årsdag :) Sjukt lyckat allting. Men jo, jag berättade kanske lite kortkort om det? Guuuu vilket dåligt minne jag har då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback