En styck febrig dotter

                                                              

Nenne är sjuk. Hon hade ganska hög feber igår och det har fortsatt med hosta och snorerier. Febern är framme och gör henne hur matt och känslig som helst. Och så rosig om de små kinderna. Det enda positiva är att hon har lust o tid att kramas hela tiden nu ^^ Men nej, jag vill hellre att hon är frisk och snål med kramarna, ifall någon skulle undra ;)

Fröken Sjuk ligger i sängen redan på egen begäran (de höga graderna inom henne gör sig tydliga!). Har varit iväg till Priso och Klippet. Det är lite småkul att vandra runt där inne kan jag tycka. Massa smått o billigt ;) Jättebra att faktiskt handla det som går där, typ toalettpapper, tvål, rengöringsmedel o.s.v.
Britt kom hit efter jobbet och sedan kom Johnny en sväng också, mysigt!

M har jobbat i Sthlm idag och rest med tåg. Hem-tåget var försenat så han är inte hemma än, men kommer nog snart. Jag ska packa in lite mer av mina kläder i garderoben och sen lägga mig jag med. Läsa och så sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback