En trotsig helg...

Har verkligen inte kommit nåt vidare värst långt idag med något. Har inte kunnat göra något eftersom jag varit SÅ handikappad och nu även blivit sjuk (såklart eftersom M o J varit det precis)! Men god mat fick vi till och tvätten har Marcus skött galant så nu finns det hopp om dagarna igen! För förkylningen och febern tänker jag trotsa i helgen med att försöka jobba på i vårt nya älskade hem, bara ryggen blir bättre - får se efter natten.

Och imorgon ska jag iväg och få se Disney on ice på Cloetta center, med svärmor och svärmormor :). Längtar! Det ska verkligen bli jättekul! Hoppas innerligt att jag klarar av att sitta under den tiden bara. Det har bara gått korta stunder idag. Skitrygg man fått då! Som man vill ha en välfungerande kropp nu! Ska jobba på det.

Nu blir det strax sängen. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback