Fredagsmys...

Nämen kolla så mkt bråte! Och kuddar, och en madrass och en.. Eh? Vem där? En liten tös som somnat i flyttröran! Bild från gårdagen, men samma stil gällde idag. Och i förrgår. Och lär troligen göra imorgon också. En annan somnade sådär igår med. Eller ja inte riktigt men DÄR på madrassen i v-rummet som agerar nån sorts "soffa" under-tiden-vi-inte-kommer-på-vad-vi-ska-köpa-för-soffa. Tror inte att klockan var mer än 20:30. Är man DÖtrött så är man, visst? Skulle ju bara lägga mig ner lite efter mysstunden med älsklingarna och medan de försvann från rummet slocknade jag fort som sjutton! Idag har jag faktiskt varit lite piggare än annars...

Trodde att Marcus skulle vara borta till sent ikväll faktiskt men han har varit hemma ett tag. Haft någon speciell dag med jobbet och ätit gott o druckit lite. Gud, sånt är välbehövligt emellanåt.
Jag har städat en hel del (inte helt ovanligt då jag vet) och så har jag och Nenno busat och myst. Vi har haft fredagsmys! Det ni! Det inkluderade filtar, popcorn, saft, mys och lite av en film. Super!

Nattinatti! Hoppas jag på...

                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback