Riktiga bilden...

...var ju ganska mycket bättre än den i tidningen då hihi. Jennie provar här mitt (nu hennes) gamla förkläde jag hade och lekte med som liten. Vitt med enkelt tryck styvmorsviol på. Tycker verkligen om att man sparat en hel del sedan sin egen barndom, eller ja mest min mamma i mitt fall. Men att det finns sparat. Jättekul när Jennie kan ha vissa saker som jag har haft som liten knoddis. Och det har varit litegrann av blandade saker... Som kläder, sängkläder, en vinröd åkpåse i ull som jag fick av farmor och farfar, böcker och leksaker.

                                          

                                                      

Har jobbat på hela dagen här förutom allt bus med Jennie som har varit extra kul idag med en pigg, jätteglad, busig och lekfull tjej. Har städat barnrum, hall, kök, badrum och så fixat hur mycket som helst i vardagsrummet med alla kartonger. Säkert 6 stycken upplockade idag. Känns bra när det går framåt, när man ser en sådan skillnad! Nu är vi helt sjukt trötta och hoppas på en natts god sömn. Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback