Tack för allt

Lämnade en liten blomma och ett kort till personalen på Blåsippan igår vid hämtningen av Jennie, som tack för allt. För all omtanke, engagemang och den äkta vänligheten. En del har verkligen rätt jobb! Kommer mejlas lite så småningom med. :) Kommer vara kul att höra något från dem nångång och tvärtom, då vi verkligen tyckt om dem så himla mycket! Har fotat lite ur Jennies portfoliopärm men det kommer senare. Har varit mer än fullt upp idag - sista dagen här hemma idag. Imorgon går fllyttlasset in mot storstan!

Ska fixa lite till, sen ger jag upp för ikväll trots att det är en del kvar. Ett bad och så nattinatti. Men jag återkommer med ett inlägg till efter mitt sista bad här i karet! Tjopp!

                                       
                                       


Kommentarer
Postat av: Erika

alltid uppskattat att ge bort en blomma =) det var fint gjort tycker jag

2010-02-05 @ 23:06:54
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback