Nöter ut lite bilder!

Blogg.se nöter på mig. Igen. Det fungerar inte som annars och som man önskar och som det borde. Men det löser sig säkert om en tid som det mesta med data och internet. Bara man har tålamod! Och när det gäller dessa tekniska prylar som jag behöver för att kunna just blogga etc så har jag inget tålamod, alls. Tyvärr. Kanske på tiden att försöka skaffa sig det? Tur i oturerna som råder då och då är iallafall att jag ju har en datatekniker till karl :)

Nu har jag iallafall lyckats, till slut, nöta in bilderna från lördagens middag/lite partaj/bowling så här följer dessa. Om nu inget strular mer för ikväll... Och med detta säger jag nattinatti!

               Stackars pizzabudet blev totalt översvämmad av hungriga PERSONER!
                                  
                                   
                                   ÄTA! PRATA! ÄTA! PRATA! Vilka pratade mest?

                                  
                                               

                                          BOWLANDE! Och det var bara SÅ kul!
                                  
                                  
                                  
                                  
                                   
                                  
                                   
                                   
                                   

                                                             The Winner!
                                  

               Konstigt, vi hittade ett ställe där man kan köpa pengar! Cash Shop! =0
                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback