Vi har klarat dagen!

YES! Dagen överlevdes av oss allihopa! Fantastiskt! Stort tack till alla underbara som ställde upp för oss idag, utan er hade det aldrig gått i dagsläget. Och utan er annars hade det tagit en vecka!

Tack till Johnny, Johan, Anna, Fredrik, Mattias, Robban och Cammi! Ni får ge igen sen ;)

Kändes seriöst oändligt och blev två resor fram och tillbaka med släp och skåpbil. Alla har kämpat på helt tokigt mycket och har lätt tränat för ett tag framöver. Lägenheten som blev städad av städfirma då den inte var städad alls, är nu jättefin och badrum och kök glänser. Golven är skitiga efter oss (snö, blask o skit) dock och det blir mycket jobb imorgon med allt. Men Anna kommer hjälpa mig :-) Och äta semlor...

Har nu ätit vår andra middag idag som svärmor fixat. Tack snälla Britt som tagit hand om det och både vanligt barn och våra små pälsbarn! Nu ska jag och Marcus åka hem. Hmm. Hem? :-) Häftigt, men det lär nog ta ett tag att få iordning OCH att förstå att vi nu ska bo här i Vasastan, Linköping.

Vi hörs när jag kan då o då - tills vi får eget nät again. Ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

Hej :)

förlåt för sent svar.

Jag har verkligen haft fullt upp eftersom att min blogg har krånglat så:S

2010-02-06 @ 20:28:59
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: Jessan, Mille & Leon

åh va skoj..hoppas att det kommer kännas bra o att ni kommer att trivas!

ska bli skoj att träffas snart, hör av dej när du har ork o tid..kram kram!

2010-02-07 @ 13:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback