Baka Kaka!

Tidiga kvällen har ägnats åt leklera :D Det var mycket poppis och även mamma o pappa tyckte att det var skoj och gjorde diverse djur, fordon av detta rosa kladd! Jennie gjorde mest kakor! "Baka kaka" sa hon gång på gång.
Jag gjorde den vackra katten Tjocka Trisse och och den snälla skallerormen Olle Olofsson. Det kommer bli mycket baka-kaka av de kommande dagarna har jag insett :) Kul när barnet gillar något såhääär mycket! Jag ska göra ytterligare en sats rosa lera och sen tänkte jag försöka mig på en lila lera också och kanske grön :D

Sena kvällen nu kommer ägnas åt ett varmt bad och det tackar nog inte min rygg nej åt. Blir lite fix av naglarna också innan jag tänker lyssna på kuddarnas rop. Godnatt!


                          
                                     
                                      

                                                  
                                                  
                                                  
                                                   


Kommentarer
Postat av: Marcus

Det var ju riktigt skoj! :)

2010-01-26 @ 22:50:19
Postat av: Marina

Theo älskar oxå att "baka" med lera =)



men hur gör du din egna lera, får man låna receptet?

Kram till er

2010-01-27 @ 10:30:36
Postat av: Anna

Hur gulliga? :D

2010-01-27 @ 13:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback