Godmorgon från tv-soffan!

                                         

                            Godmorgon hälsar vi från en tv-stund framför The Reef (återigen).

Hon blir så lycklig lilltjejen när hon får se på "fiskarna". Jennie vaknade tidigt trots att hon somnade ganska sent (som så ofta är) och trots att jag inte har kunnat sova bra alls för min värkande rygg så var det ju bara att pallra sig upp. Skönt iallafall när man får gå upp till en ljuv stämma som ropar på mamma, så mysigt så :)

Igår började vår kära pappa/man här hemma att jobba igen efter sjukskrivningen som följde operationen som följde hans hemska gallstensanfall. Han mår mycket bättre men verkar rätt vila-trött än och det blev lite sämre helt o hållet efter att han nyste häromdagen. Men jag vet att det gör så där fruktansvärt ont att hosta, nysa eller skratta o sånt efter en op. Vidrig känsla när man tror att man går sönder inuti.

Vardagen tillbaka nu då, inte enklare än dock. Han får inte bära, lyfta, jobba på... och hon kan inte bära, lyfta, jobba på. Vi skojade igår kväll om att vi måste ha blivit 80 bast över några veckors tid ;p Nej, men oj vad man ska vara glad för en frisk kropp! Jag har varit så tacksam under tiden min rygg varit bättre så det är en riktig besvikelse nu. Man får hur som helst hoppas, önska och tro att det ska bli bra igen som det faktiskt blev sist efter lång tid. Det löser sig nog, bara man inser att man inte har en rygg som pallar nåt längre...

Nu ska vi försöka komma iväg till dagis strax!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Hon sitter som i trans, HELT inne i TV:n. :D

2010-01-26 @ 22:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback