I Linköping

Det var helt fantastiskt att kunna sova igår natt sen och jag mådde genast bra igen och kände helt annorlunda - underbart! Sitter nu hos svärföräldrarna i soffan med Jennie i knäet. Hon ser barnprogram och jag passar på att låna en dator.
Födelsedagsfest för systrarna Nilsson igår och det är alltid lika underbart att träffa de tjejerna. Det ska det bli mer av nu minsann! Det var skoj på festen också men blev lite mycket för en gammal sliten tant som jag. Så nu har jag fått mitt roliga på ett tag ;) Kan inte förstå hur folk orkar festa varje helg haha! Tog taxi hem jättesent och svinkallt var det med. Men allt gick ju bra och efter en fartig kväll i festens namn så somnade jag med smink och kläder på bredvid Marcus. Orkade verkligen inte fixa med det då :)
Träffade goa människor igår och ska träffa en ny vän, Therese, därifrån imorgon :) Vi ska vara kvar i Linköping en natt till och det känns jätteskönt. Trivs här, och i staden i sig så jag längtar verkligen nu tills vi blir Linköpingsbor igen. Tror att det kommer bli kanonbra här.

Ska försöka få tag i en dator imorgon med. Nu är det dags att hitta på bus med skruttan tydligen.

Kommentarer
Postat av: mamma

det låter bra. må så bra o hälsa.

2010-01-10 @ 21:55:45
Postat av: Marina Bengtsson

Tänker på er. Kramar

2010-01-11 @ 12:49:39
URL: http://lakritsviolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback