Inredning & design

Nu har jag återigen inriktat mig på inredning och design när det gäller jobbsök så har precis skrivit om min ansökan till det, ännu, bättre och hoppas på ett gott svar från denna butik jag nu sökt jobb på. Hoppas, hoppas! Det är en butik likt Cervera och ligger i Linköping. Allra helst skulle jag ju vilja arbeta i en butik med inredning så som stora möbler, mattor, tavlor och allt möjligt sådant med. Men jag är öppen för mycket :) Och jag älskar ju glas och porslin med. Tyvärr får jag aldrig utlopp för det hemma då M tycker om det vi har och jag ogillar det skarpt. Så det vore nog bra för mig att få vara i en sådan butik om dagarna ;)

Har som vanligt suttit och tittat runt lite på nätets alla härliga butiker och fann en vacker ljuslykta som hade stått på min önskelista om jag haft någon :) Den finns bland mycket annat fint på ZtilDesign och vad jag antar går det väl även beställa från Sverige därifrån, men jag är som ni förstår inte säker.


Kommentarer
Postat av: Anna W

lycka till du får skriva hur det gick sen!

2010-01-17 @ 11:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback