Linn och mys

Så slut som artist imorse men det hjälpte med att Linn (en nära vän sedan långt tillbaka i tiden) kom och var lektant ;D Underbart att hon var här och Jennie stormtrivdes i hennes sällskap direkt, helt klart! Tacos och film ikväll tack vare Mattias med, härligt. Tack för idag.

Nu ska jag se om jag får ihop resten av veckan, men först sova. Det jobbigaste just nu är att jag är så rädd att inte kunna vara med på Susannes och Carros födelsedagsfest på lördag som länge planerats. Något jag verkligen sett fram emot. Men Marcus kommer inte kunna vara själv med Jennie ens om han kommer hem imorgon för han lär vara sängliggande och inte kunna bära. Trots en komplicerad operation och riktigt hemskt ont efteråt så verkar det som han mådde bättre senare idag när jag pratade med honom. Så skönt att höra. Hoppas han läker fort så han slipper ha ont iallafall, det är det allra viktigaste. Saknar honom massor och vill hälsa på honom. Men Jen vill nog inte dit mera. Sjukhusskräck redan. Huuuva, hur ska det sluta!

                                         
                                         
                                         


Kommentarer
Postat av: Marina Bengtsson

Så söt hon är! Skönt att ni ändå kan ha det lite myst och som vanligt trots allt. Kramar

2010-01-07 @ 18:19:07
URL: http://lakritsviolen.blogg.se/
Postat av: Linn

Sööötnos =) Vad gulliga bilderna blev, ge mig :D va underbart att träffa er! Vi gör om det snart igen. Pussa Jennie från mig! Puss o massa kärlek <3

2010-01-08 @ 21:41:01
Postat av: sarase

Åhh vilka sötnosar :) första bilden e ju klockren haha! Jennie har så himla fina drag! Å vilket hår! Bland de sötaste ungarna jag sett utan tvekan ;) Puss o kram

2010-01-14 @ 13:15:49
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback