Ljust och lantligt!

                                           

Den här boken fick jag också med leveransen igår, glad blev jag som ju är övertjust i denna stil som är lika med vitt och gammeldags. Fast man kan visst göra annat än gilla den nämnda stilen och med det menar jag nu att vi inte är helt i samma smakfas här hemma. Så det får väl bli lite kompromissartat allting sedan ;) Ser i vilket fall verkligen fram emot att gå igenom boken mer noga än bara en snabbläddring som ju förstås blev igår när jag fick hem den...

Förutom att den här stilen på inredning gör att det ser så rent ut utan att vara perfekt städat och iordningställt, och förutom att jag tycker den är så vacker och mysig SÅ tycker jag verkligen om idén med att ta gammalt och fixa till istället för att bara köpa nytt nytt nytt. Man tar tillvara på saker istället, gör om och gör rätt på sitt sätt. Bra för både plånboken och miljön. Jag har fått ett helt nytt tänk när det gäller att ta tillvara på saker och att se på saker, efter att jag började tycka om den här stilen mer och mer.


Kommentarer
Postat av: Tobias

Kul att du blev lite suktad ändå :D

2010-01-30 @ 23:03:41
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback