Mitt i arbetet...

Det går bra här i hemma-slitet :) Har dock blivit fruktansvärt tråkigt och går därmed även mer långsamt än förut när jag dundrade på genom lägenheten hur mycket som helst! Det börjar bli rätt tomt här mot förut men ännu en hel del kvar att göra. Det är ju inte bara att slänga ner allt tyvärr utan storrensning är det som gäller hela tiden + att jag försöker göra rent det mesta någorlunda. Ni vet.. exempelvis alla mina gosdjur ;-) Hårvårdsrullar äger säger jag bara, och det blev totally 8 svarta säckar med mina älskade låtsaspälsiga nallar och djur.

Här är en av de största och den betyder mycket då jag fick den av Carrobarro, i hmm var det present eller julklapp nu då?, när vi bodde i Hageby båda två. Så fin nalle så och med mycket kärlek i.


Kommentarer
Postat av: Carro

Men vad glad jag blir när jag ser nallen!! Hade nästan glömt bort den =) Saknar tiden i Hageby oså..massa mest! <3

2010-02-01 @ 07:33:25
URL: http://linaro.blogg.se/
Postat av: T

<3

2010-02-01 @ 09:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback