My real me...

                                              

Och ännu mer sommarlängtan! Ja, kan ni förstå att jag längtar (tillbaka?) efter sommaren just nu när jag ser alla härliga (och mindre härliga) bilder från tider som varit. Denna bilden är från i somras under Metaltown-festivalen i Göteborg och vi hade det så underbart kul där. Hoppas det blir av i år igen, det vill jag iallafall! Speciellt då jag vet att Rammstein kommer! :D

Sitter fortfarande vid datorn efter en hel dag och sorterar bilder. När jag trodde att evighetsjobbet från bara bilder sedan 2009 började gå mot sitt slut upptäcker jag att det finns mer och mer och mer... Jag borde aldrig ha skämtat om evighetsgöra från första början. Eller så borde jag tagit i trä kanske!?

En helt annan grej. 4-1 till Milla. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback